playa del carmen - mexico - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Mandy Stephan - WaarBenJij.nu playa del carmen - mexico - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Mandy Stephan - WaarBenJij.nu

playa del carmen - mexico

Blijf op de hoogte en volg Mandy

14 September 2013 | Mexico, Playa del Carmen

Zo de eerste 3 dagen hebben we overleefd.
Dag 1 vrij weinig gedaan behalve bijslapen, want we waren we moe van de lange reis (12 uur opgesloten in een vliegtuig met een flinke snotneus en verkoudheid tot gevolg) daarvoot natuurlijk ook al de hele dag wakker geweest dus dat hakte er wel in.
Dag 2 playa del carmen ontdekt! Heel veel te zien en te doen. Meteen ook even over het strand gewandeld om de zee temperatuur te testen!! Heerlijk! Helaas geen tot weinig zon maar wel een zeer aangename temperatuur van 30 graden.

Op de bijeenkomst van de hostess meteen 2 trips geboekt namelijk coba (donderdag 19-9) en een 2 daagse trip naar oa chitzen itza, merida, aantal cenotten (grotten met kristal helder water) deze doen we 15 en 16-9) verder gaan we morgen (14-9) naar het eiland cozumel om te snorkelen en rond te crossen in onze gehuurde buggy en er staat nog een tripje naar tulum (kuststad van de maya's)

Vandaag smorgens heerlijk zonnige strandwandeling gehad beide lekker verkleird, laater op de dag een tropische storm wat ook erg mooi is om te zien!!

Ook zijn er hier in het hotel mooie shows te zien zoals moulin rouge :) eind van de week gaan we naar de grootste discotheek/ show/ theater van playa del carmen: coco bongo. Hier genieten we van 23:00-04:00 van een spectaculaire show incl alle drankjes, vervoer, persoonlijke ober etc.

Dus nog een hoop te doen, te zien en te beleven!!!

• 15 September 2013 - 10:51

Pa En Ma:

Hallo Stephan/Mandy,
    Jullie hebben vast wel gehoord dat orkaan Ingrid onderweg is. Krijgen jullie daar last van? Wordt er over gesproken? We hopen dat Ingrid jullie welverdiende vakantie niet bederft.
    Als jullie iets meer weten laat het ons ook weten.
    Groetjes van ons

• 15 September 2013 - 17:40

Richard & Eri:

Hoi samen

Zo te zien hebben jullie al een druk programma geniet er heel goed van en ook van de storm van Ingrid ;) we volgen jullie hier alles wat je meemaakt van al de moooi dingen.

grtjes Richard & Eri xxxx