favoriete plekjes - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Mandy Stephan - WaarBenJij.nu favoriete plekjes - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Mandy Stephan - WaarBenJij.nu

favoriete plekjes

Blijf op de hoogte en volg Mandy

06 September 2014 | Portugal, Albufeira

We hebben nu toch wel een echt goed restaurantje gevonden! Voor de 2e keer daar wezen eten en wederom de bordjes leeg.
De eerste keer was een simpele pizza hawai (met banaan, wat hier standaard is, en wat een verassend lekkere combi is) en voor steef de calzone.
De 2e keer waren het spareribs voor steef (de beste ooit volgens hem) en voor mij de traditionele portugese kip pirri pirri.
Totaal verrast qua smaak. Zo anders dan bij ons. Wederom bordje leeg.

Vandaag al vanaf 10:30 aan de wandel tot ong 16:00 berg op berg af, het ene steile pad na het andere. Maar als beloning krijg je dan wel een super uitzicht!
De haven hebben we tijdens onze wandeltocht gevonden tevens als wat kleine straatjes met bars en restaurants.

Ik blijf me verbazen over de kleine steegjes, straatjes en paadjes welke allemaal hun eigen charme en uitzicht hebben.

Mandy

Wij zijn Mandy en Stephan en dit jaar gaan we een heel eind verder vliegen dan wat we in voorgaande jaren gedaan hebben. Onze langste en verste reis in volgorde op afstand: Egypte, Tunesie, Turkije, Cyprus. En dit jaar eindelijk eens naar Mexio!!!

Actief sinds 05 Aug. 2013